E-learning - Zdravotníci
Vítejte,
doufáme, že obsah těchto stránek shledáte jako zajímavý a že splníme Vaše očekávání.
Naší prioritou je spokojený zákazník, a proto dbáme na vysokou profesionalitu. Naše zkušenosti v oboru Vám navíc zaručují ty nejlepší služby.
Preferujeme individuální přístup, a proto se plně orientujeme na potřeby a požadavky každého klienta. V uskutečňování Vašich představ jsme nekompromisní a zcela profesionální.
Naší snahou je připravovat vzdělávací akce pro lékařské a nelékařské obory, v rámci celoživotního vzdělávání. Kvalitní odborný program je pro nás podmínkou.
CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ PROFESNÍ
ZDRAVOTNÍCI
PŘIPRAVUJEME SEMINÁŘE, KONFENCE A KONGRESY PRO LÉKAŘSKÁ A NELÉKAŘSKÁ ZDRAVOTNICKÁ POVOLÁNÍ. AKTUÁLNĚ SE ZABÝVÁME MODERNÍM SYSTÉMEM VZDĚLÁVÁNÍ, PROSTŘEDNICTVÍM INTERNETU - VZDĚLÁVÁNÍ ONLINE A PŘIPRAVUJEME E-LEARNINGOVÉ KURZY PRO NELÉKAŘSKÁ ZDRAVOTNICKÁ POVOLÁNÍ A ROVNĚŽ PRO VZDĚLÁVACÍ AGENTURY A PROFESNÍ ORGANIZACE.
Všechny vzdělávací akce a on-line kurzy jsou koncipovány v rámci kontinuálního (celoživotního) vzdělávání zdravotnických pracovníků všech nelékařských profesí v souladu s plněním směrnice Evropského parlamentu a Rady 2005/36/ES čl. 22.
Ke každému odbornému on-line kurzu náleží vypracovaný závěrečný test a rovněž Certifikát, který následně slouží jako potvrzení o účasti na kurzu, ohodnocený patřičným počtem kreditních bodů, dle obtížnosti a charakteru kurzu.
V RÁMCI CELOŽIVOTNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ připravujeme kurzy pro obory:
- Všeobecná sestra
- Porodní asistentka
- Farmaceutický asistent
- Radiologický asistent
- Zdravotní laborant
- Zdravotnický záchranář
- Nutriční terapeut
- Dentální hygienistka
- Zubní technik
- Fyzioterapeut
- Ergoterapeut
- Ortoptista
- Zdravotně sociální pracovník
- Asistent ochrany veřejného zdraví
- Ošetřovatel a Sanitář
CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
SOFT SKILLS
Připravujeme individuální vzdělávací programy pro zaměstnance a manažery:
* analytické myšlení * komunikační dovednosti * kreativita
* organizační schopnosti - plánování - organizace práce - organizace času
* rozvoj osobnosti - sebereflexe - sociální empatie
* schopnosti týmové práce - rozvoj týmu - burnout (prevence)
* marketing - prodejní komunikace - telemarketing - typologie
Komunikace může být verbální či neverbální a probíhá při každém sociálním kontaktu. Jedná se o přenos informací od jednoho či více zdrojů směrem k příjemci. Nekomunikovat v dnešní době je téměř nemožné.
V osobním životě se komunikací často stává i běžný mimický projev, mrknutí oka, posunek úst, čímž jasně dáváme najevo svůj názor, například pokud se nám něco nelíbí, nebo pokud se nechceme či nemůžeme zúčastnit diskuze.
Projev a gestikulace jsou ovlivněny jak obsahem podávané informace (veselá novinka, smutná zpráva), naším duševním stavem a rozpoložením (únava, stres), a dále pak vztahem zdroje směrem k příjemci.
V profesním životě je komunikace odlišná, ale zůstává fakt, že dobrá komunikace je nejdůležitější prvek k utváření mezilidských vztahů. Nejen vztahů se zákazníkem, klientem, či spolupracujícím subjektem.
Jde o budování vztahů na pracovišti, vzájemně dobrých vztahů mezi kolegy a zvláště pak mezi nadřízenými a naopak.
Schopnost komunikovat patří k nejsložitějším soft skills vůbec. Někdy pro nás může být dialog s klientem vyčerpávající a bohužel přes naši snahu nevede k smýšleným cílům. Proto dnes rostou požadavky na vzdělávání zaměstnanců i managementu ze stran firem v privátním i státním sektoru.
Při výběrovém řízení dnes zástupci firem nehledí jen na odborné znalosti a dosažené vzdělání:
Komunikativnost je součástí našeho projevu a naší osobnosti.
Komunikativnost je stejné důležitá jak při osobním kontaktu jednotlivce či skupiny, tak v psané formě.
Komunikativnost je SCHOPNOST ROZUMĚT a BÝT SROZUMITELNÝ.
MARKETING a KONFERENČNÍ SLUŽBY
> Konference > Semináře > Trénink
> Odborná prezentace > Projekce > Catering
> Pozvánky > Programy > Tisky
> Reklamní předměty > Potisky > Výšivky
> Sportovní a kulturní akce > Info servis